Herzlichen willkommen - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Erik Groot - WaarBenJij.nu Herzlichen willkommen - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Erik Groot - WaarBenJij.nu

Herzlichen willkommen

Door: erikdegroot

Blijf op de hoogte en volg Erik

31 Januari 2012 | Nederland, Hoogwoud

Hallo trouwe lezer,

Bij deze de start van mijn avontuur. Het online inchecken is voltooid. De spullen liggen klaar. Nu nog de tas in allemaal. Morgen (woensdag 1 februari 2012) vertrekt het vliegtuig.

Op deze blog volgen enkele updates van wat ik allemaal zie / meemaak verderop. Veel leesplezier lieve lezertjes.

Groet,
Erik

  • 30 Januari 2012 - 11:48

    Jan:

    Jeeeeeeeeh eerste die hier op reageerd! Wel wat beter bijhouden dan ik deed he :D

  • 30 Januari 2012 - 11:48

    Jan:

    Jeeeeeeeeh eerste die hier op reageerd! Wel wat beter bijhouden dan ik deed he :D

  • 31 Januari 2012 - 13:16

    Jelle:

    Smallie goes down under! Topper, je gaat een super tijd beleven! Ik zal je verhaaltjes
    Met veel enthousiasme lezen! Alvast een goede vlucht (24 uur zitten in het vliegtuig) bereid je er op voor zie je vanavond!

  • 31 Januari 2012 - 17:18

    Bossie:

    Yooooo smallie...,
    Ons laatste biertje samen. Je moeder staat heerlijk te koken en zoals het hoort de dames in de keuken en wij lekker aan een biertje. Ik zal proberen straks niet te huilen als ik afSCHIJT van je neem ;)
    Dikke kus
    JE ALLERBESTE GROOTSTE SLIMSTE EN LIEFSTE VRIEND

  • 31 Januari 2012 - 17:19

    Bossie:

    sorry op een na slimste ;)

  • 01 Februari 2012 - 12:44

    Niko:

    Een goede reis. Leuk zo ruim 3 maanden helemaal alleen weg. Ik zou het zo willen doen.
    Geniet er maar van daar down under.

  • 01 Februari 2012 - 14:49

    Anneke:

    We hebben je net boven Kiew zien vliegen via Internet, super. Vlucht verloopt goed zo te zien.
    Wil je nog een keer een heeeeele goeie reis wensen en ben benieuwd naar je verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogwoud

From NL to AUS

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Broom - Bangkok

02 Mei 2012

Magnetic Island - Broome

14 April 2012

Byron Bay - Magnetic Island

25 Maart 2012

Christchurch - Byron Bay

13 Maart 2012

Franz Josef - Kaikoura
Erik

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 14576

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 31 Mei 2012

From NL to AUS

Landen bezocht: