Vlucht 714 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erik Groot - WaarBenJij.nu Vlucht 714 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erik Groot - WaarBenJij.nu

Vlucht 714

Door: erikdegroot

Blijf op de hoogte en volg Erik

03 Februari 2012 | Australië, Sydney

Nee. Niet de naam van mijn vlucht(en) van de afgelopen dagen. Voor de trouwe stripboek liefhebbers bekend als een episode van Kuifje waar de reis ondernomen wordt van kasteel Molensloot richting Sydney. Vergelijkbaar met mijn reis dus, alleen mag mijn vlucht een stuk minder avontuurlijk genoemd worden. Het kan gerust gesteld worden dat ik inmiddels flink wat verstopte bloedvaten heb van het eindeloze stil zitten. Maar dit maakt de beloning als dan uiteindelijk de plaats van bestemming bereikt wordt zoveel groter.

Verandert overigens niets aan het feit dat het enorm moeilijk was om te vertrekken uit Nederland. Moeilijker dan verwacht in ieder geval. Vier maanden weg van mijn lieve vriendinnetje, mijn te gekke vrienden en de vertrouwelijke omgeving van het ouderlijk huis. Voor dat jullie het weten ben ik wel weer terug. Met grote verhalen en duizenden foto’s natuurlijk. Tot zover ben ik slechts aangekomen in Sydney. Nog niets gedaan en dan ook nog geen grote verhalen om te delen. Maar ik ben hier, veilig en wel. Die verhalen komen wel.

Met vriendelijke groeten,

Uw avonturier!

  • 02 Februari 2012 - 19:20

    Jelle:

    En zat je tijdens je vlucht te luisteren naar "Flight 643" van Tiesto?
    Gaaf man, gewoon in Sydney! 10 uur later in de tijd in een hele mooie stad!
    Geniet de eerste paar dagies van Sydney!
    En dan door naar New Zealand! Heerlijk!

  • 02 Februari 2012 - 23:43

    Roos:

    De grote verhalen over je avonturen zullen we binnenkort wel kunnen lezen hoop ik. Net als Kuifje maar hopelijk wat minder gevaarlijk. Ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen, lieverd. Ik wil ook nog even zeggen dat ik onwijs trots op je ben, dat je dit voor jezelf doet! Veel plezier in Sydney lieverd.

  • 03 Februari 2012 - 00:03

    Jan:

    En heb je dan ook de film con air gekeken of zat je in een soulplane of was je automatische piloot een opblaaspop?? Om even door te gaan op de vliegtuig parodien :P Neej maar super vet dat je er bent gozer hoop dat t meevalt met de jetlag! Enjoy sidney! Xje

  • 03 Februari 2012 - 00:09

    Jan:

    En ik bedoel uiteraard Sydney.. Al heb ik gehord dat canada ook prachtig is op het moment

  • 03 Februari 2012 - 08:02

    Anneke:

    Hee avonturier 't gaat nu echt beginnen. Eerst veel plezier in Sydney en geniet van je reis down under. We zijn heel benieuwd naar je verhalen, ik kijk steeds op de klok hoe laat het daar nu is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

From NL to AUS

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Broom - Bangkok

02 Mei 2012

Magnetic Island - Broome

14 April 2012

Byron Bay - Magnetic Island

25 Maart 2012

Christchurch - Byron Bay

13 Maart 2012

Franz Josef - Kaikoura
Erik

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 14577

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 31 Mei 2012

From NL to AUS

Landen bezocht: